HomeProductsDownloadOrderSupportSearch
  
Myriad Forum « Congratulations Bubu42 ! »
 Welcome, Guest.
 You can read all messages, but to be able to post,
 please Login or Register.
Apr 18th, 2024, 10:38pm 
   Myriad Forum
   Other subjects
(Moderator: Forum Administrator)
   Congratulations Bubu42 !
« Previous topic | Next topic »
Pages: 1  Reply | Notify of replies | Print
   Author  Topic: Congratulations Bubu42 !  (Read 612 times)
Tony Deff
Board Master
*****





   
Email

Gender: male
Posts: 1685
Congratulations Bubu42 !   About_to_roll-over_.png
« on: Apr 5th, 2021, 1:21pm »
Quote | Modify

Let us hope that the number of credited posts do not roll-over to zero!  
 
Originally numbered as member #544 (before membership numbers became meaningless with spammers).
offline


Anglophone, HA 64 Win.10.
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing.
Sylvain Machefert
Administrator
*****






   
WWW |

Gender: male
Posts: 7090
Re: Congratulations Bubu42 !  
« Reply #1 on: Apr 5th, 2021, 1:53pm »
Quote | Modify

Félicitations !
Ça mériterait qu'on aille se boire une bière en terrasse la prochaine fois que je passe à Sainté!
 
Ah ? On me dit que les cafés sont fermés !!
 
(for people outside France, bubu and I live in neighbours towns (around 1h of transportation), but as far as I remember, we never met)
 
 
--
 
By the way, by posting this message, I'm jumping on the 3rd position. Sorry Olivier!
offline

HA+HQ+VS+PdfToM, Reaper+Audiveris+Transcribe, Win10+Focusrite Scarlet 4i4+Nord Electro 3
Linktree: VS languages, my scripts, my bands, my performances...
bubu42
Board Master
*****





   


Gender: male
Posts: 10514
Re: Congratulations Bubu42 !  
« Reply #2 on: Apr 12th, 2021, 2:43pm »
Quote | Modify

Anniversaire...
Le logiciel m'indique que ça fait 17 ans aujourd'hui que je sévis sur ce forum... Que d'améliorations dans Harmony Assistant qui était pourtant très performant à l'époque ! Il me semble d'ailleurs qu'à l'époque je faisais un usage immodéré des objets libres et effets texte pour obtenir des partitions conformes à mes souhaits. Et comme Myrscript n'existait pas encore, les bidouilles diverses et variées n'étaient pas à notre portée... Malgré tout, il me reste pas mal de choses à découvrir dans le logiciel. Heureusement, il y a le forum !
offline

Harmony Assistant - Ubuntu + Wine et Windows XP sur machine virtuelle. VS, OMeR, PDF2M
Oliveira
Board Master
*****





   


Gender: male
Posts: 2969
Re: Congratulations Bubu42 !  
« Reply #3 on: Apr 12th, 2021, 3:08pm »
Quote | Modify

Pues sí, Bubu42. ¡Feliz aniversario!.  17 años..¡Madre de Dios! cuanto tiempo trancurrido. Mas de 10.000 post, que es igual a 10.000 contribuciones de ayuda. Eres el que mas conoce el programa, sin duda.
Es cierto que H.A. ha evolucionado mucho desde 2004. Aún conservo el CD que me enviaron los Guillion Brothers. Creo que fué a finales del 2004.( v. HA 8.4) Yo entré en el foro en octubre de 2005. Mi obsesión siempre fué la edición gráfica. Se mejoró mucho desde entonces, pero hay cuestiones que siguen igual de mal. Pero en fín, todos los programas tienen su talón de aquiles.
 
Espero que cumplas otros 17 años en el foro y si puede ser, que yo cuente alguno...
« Last Edit: Apr 12th, 2021, 5:53pm by Oliveira » offline

Mi música: http://jose_a__oliveira.myriad-users.com/
www.atrilcoral.com /
H.A 996c.64bt V.S. Myriad HQ / PDF to Music Pro 1.7.5c / Overture 5.6.3 / Win 10/6
Pages: 1  Reply | Notify of replies | Print

« Previous topic | Next topic »

« Myriad Forum » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.1!
YaBB © 2000-2002,
Xnull. All Rights Reserved.

Top of page
Legal information Cookies Last update:  (c) Myriad